13:11
Українцям розповіли, куди поскаржитися, якщо в сфері послуг не обслуговують українською мовою

Починаючи з 16 січня 2021 року всі обслуговування клієнтів в Україні має відбуватися державною мовою. Це стосується не тільки сфери обслуговування, але також магазинів тощо. Тарас Кремінь, мовний омбудсмен, розповів про те, що можна зробити при порушенні цього правила.

Перше, про що говорить омбудсмен — попросити працівника торгівлі (салону краси, медичної клініки тощо) перейти на українську мову. Якщо нічого не змінилося, омбудсмен рекомендує звернутися на «гарячу лінію» компанії, щоб обговорити питання з адміністрацією. Сьогодні будь-яка компанія зацікавлена ​​в хороших відгуках, причому більшість з них представлені не тільки в інтернеті, але і в соцмережах.

В крайньому разі, коли нічого не спрацювало, необхідно зафіксувати факт відмови обслуговування державною мовою за допомогою відео або аудіо, отримати письмове підтвердження факту від очевидців, взяти дані компанії та звернутися зі скаргою за адресою: м Київ, пров. Музейний, 12. Також це можна зробити й за допомогою відправки е-мейла за адресою: skarha@mova-ombudsman.gov.ua.

Раніше повідомлялося, що підприємці почали масово скаржитися бізнес-омбудсмену. У липні-вересні 2020 заклад отримав 429 звернень, що на 14% більше, ніж у другому кварталі 2020 року.

Категорія: СУСПІЛЬСТВО | Переглядів: 638 | Додав: Vovchuk | Рейтинг: 0.0/0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]