Трапляються аварії, стикаються машини, гинуть люди. Газети про це пишуть, люди читають, уражаються, переживають. Проходить час, подія забувається і тільки рідні та близькі загиблих пам'ятають про це. Ми вирішили з'ясувати, чим же Найбільш резонансні ДТП розслідуються довго, за деякими слідства ще не закінчені, і не відомо, коли закінчаться. Загибель водія таксі та автоінспектора 19 жовтня 2005 в дорожньо-транспортній пригоді на в'їзді до Краматорська з боку Слов'янська загинули співробітник Слов'янської роти дорожньо-патрульної служби і водій Краматорської служби таксі 067. Прапорщик Роман Зубрицький зупинив на в'їзді в місто рухався з боку Слов'янська автомобіль "Daewoo Nexia" краматорської служби таксі 067 за порушення правил дорожнього руху. Трагедія сталася в той момент, коли інспектор і водій таксі Олександр Погуляй складали протокол про порушення, стоячи біля задньої частини машини. В цей час водій їхала по трасі у напрямі Краматорська вантаженої картоплею "ГАЗелі" на впорався з керуванням і на повному ходу врізався в стояв на узбіччі "Daewoo", збивши при цьому на смерть інспектора і водія таксі. Сам водій "Газелі" не постраждав, як і знаходилися в салоні "Daewoo" пасажири. Це справа розслідувалася більше трьох років, і минулого тижня, 16 лютого, матеріали справи були передані на розгляд у Краматорський міський суд, про що "Східному проекту" повідомив слідчий відділу з розслідування ДТП ГУ УМВС України в Донецькій області Олександр Єременко. Лобове зіткнення і троє загиблих 12 листопада 2006 сталося ДТП, яке викликало резонанс у місті через трьох загиблих і одного з його учасників - начальника першого мехцеха НКМЗ Михайла Мірошниченко. Нагадаємо, тоді на виїзді з міста, в районі ЕМСС, сталося лобове зіткнення "Опеля" і "Лади", в результаті якого загинули водій та двоє пасажирів "Лади". Водій "Опеля", Михайло Мірошниченко, а також двоє пасажирів "Лади" з важкими травмами потрапили до травматологічного відділення міської лікарні N 3. Розслідування цього ДТП триває до цих пір. Як розповів "Східному проекту" Олександр Єременко, для слідства знадобилася комплексна експертиза в Київському науково-дослідному інституті судових експертиз. "Її результати будуть відомі не раніше, ніж через два роки, - сказав слідчий. - В інституті велика завантаженість, тому раніше не вийде". Поки триває експертиза, начальник цеху НКМЗ буде перебувати під підпискою про невиїзд. "Опель" і маршрутка Ще одне резонансне ДТП сталося 21 лютого минулого року на перетині вулиць Маяковського та Орджонікідзе. Тоді "Опель" під керуванням п'яного жителя Слов'янська на повному ходу врізався в маршрутку, в якій знаходилися 19 пасажирів і водій. Удар був настільки сильним, що "Газель" вилетіла на трамвайні колії і перекинулася. Завдяки щасливому випадку в аварії ніхто не загинув. Всі пасажири маршрутки і водій "Опеля" були доставлені до травмпункту, але лише п'ятьох довелося госпіталізувати. Найважчі пошкодження отримала одна з пасажирок маршрутки і чоловік, який перебував за кермом нещасливої легковика. Водій "Опеля" плюс до всього їхав не на своєму авто, а викрав його у співробітника Управління внутрішньої безпеки МВС в Донецькій області, який курирує Слов'янськ. За словами керівника прес-служби Краматорського міськвідділу Лілії Фесенко, розслідування даного ДТП закінчено, і матеріали слідства передані до суду. Автокатастрофа на трасі між Слов'янськом і Краматорському У минулому році, 10 травня, на трасі між Краматорському та Слов'янському, прямо біля хреста з написом "Спаси і збережи", сталося ДТП, в результаті якої загинули 3 людини. Водій "BMW" 27-річний краматорчанин Роман П. рухався зі сторони Краматорська в напрямку Слов'янська з перевищеною швидкістю і, не впоравшись з керуванням, виїхав на смугу зустрічного руху, де зіткнувся з "Ланосом", що прямував з боку Слов'янська у бік Краматорська. Молодий чоловік був доставлений в травматологічне відділення слов'янської ЦМБ ім. Леніна, а водій "Ланоса" і два пасажири, жителі Донецька, померли на місці ДТП. Серед загиблих була подружня пара, у якої залишилася 19-річна дочка.
|